Ogólne Warunki Świadczenia Usług Edukacyjnych Fundacji Zielone Terapie Naturalne Terapie

Definicje:

Ilekroć w niniejszych Ogólnych Warunkach występują poniżej zdefiniowane pojęcia, należy je rozumieć w sposób następujący:

  1. Organizator – Fundacja „Zielone Terapie – Naturalne Terapie” z siedzibą w Białymstoku, przy
    Wyszyńskiego 2/1 lok. 211, (kod poczt. 15-888), wpisaną do rejestru przedsiębiorców oraz stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonym przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS:0000712130, NIP:7162822049, REGON:369282290, , reprezentowaną przez: Martę Elizę Neuman-Lubicką – Prezesa Zarządu
  2. Zamawiający – osoba fizyczna nie będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego*, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zawierająca z Organizatorem umowę o świadczenie usług szkoleniowych, na zasadach określonych w niniejszych Ogólnych Warunkach oraz w zgłoszeniu uczestnictwa w Szkoleniu. * Art. 221 KC – Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Składający zamówienie – osoba fizyczna/osoby fizyczne/ upoważniona do reprezentowania Zamawiającego i złożenia zamówienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego np. Zarząd spółki, prokurent działający zgodnie z reprezentacją określoną w rejestrze przedsiębiorców, pełnomocnik itp.
  4. Uczestnik – uczestniczący w Szkoleniu: Zamawiający będący osobą fizyczną lub osoba fizyczna wskazana przez Zamawiającego w formularzu zgłoszenia.
  5. Szkolenie – organizowane lub współorganizowane przez Organizatora:
    szkolenie, kurs, warsztat lub seminarium, konferencja, kongres, zjazd lub inne przedsięwzięcie o podobnym charakterze związane z działaniami zgodnymi z celami statutowymi Fundacji reprezentowanej przez Organizatora.
  6. System – komputerowy system zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu udostępniony przez Organizatora na stronie internetowej opublikowanej pod domeną torun2018.lubicki.pl System umożliwia obsługę procesu składania zamówień i dokonywania wpłat za uczestnictwo w Szkoleniu.
  7. Dowód Wpłaty – dokument potwierdzający dokonanie wpłaty za uczestnictwo w Szkoleniu, np.: wydruk potwierdzenia przelewu, wydruk z karty kredytowej, potwierdzenie mailowe.
  8. Dział Obsługi Szkolenia – punkt udzielający informacji Uczestnikom. Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy za pośrednictwem telefonu lub e-maila w Dni robocze od godziny 10:00 do godziny 15:00. Telefon: +48 884 883 066, email: konferencja@lubicki.plOpłata za połączenie z Działem Obsługi Klienta jest zgodna z posiadaną taryfą operatora telekomunikacyjnego, z którego korzysta Uczestnik.
  9. Obiekt – miejsce, w którym będzie się odbywać Szkolenie.
  10. Zasady korzystania z Obiektu – dokument sporządzony przez właściciela lub zarządcę Obiektu określający zasady obowiązujące Uczestników Szkolenia, która ma się odbyć na terenie danego Obiektu, dostępny na stronie internetowej Organizatora lub Obiektu; dokument ten może występować pod inną nazwą na stronie Organizatora lub Obiektu.

1 Zasady ogólne

  1. Niniejszy Regulamin zawiera postanowienia dotyczące uczestniczenia w Szkoleniu z wykorzystaniem Systemu na stronie torun2018.lubicki.pl
  2. Użytkownik korzystający z Systemu akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
  3. Organizator przyjmuje zapisy na Szkolenie oraz zatwierdza uczestnictwo w Szkoleniu po dokonaniu wpłaty przez Zamawiającego.
  4. Przed wpisaniem się na listę uczestników, Zamawiający jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem oraz wszelkimi dodatkowymi informacjami zamieszczonymi przez Organizatora na tej stronie: torun2018.lubicki.pl
  5. Jeżeli Organizator opracuje Regulamin Szkolenia, to jego postanowienia także obowiązują Uczestników. W takim przypadku Organizator udostępni Uczestnikowi Regulamin Wydarzenia poprzez umieszczenie go na stronie torun2018.lubicki.pl
  6. Właściciel lub zarządca Obiektu, na którym ma odbywać się Wydarzenie może określić Zasady korzystania z Obiektu. W takich przypadkach obowiązują one Uczestników przebywających na terenie Obiektu. Zasady korzystania z Obiektu będą udostępniane na stronie internetowej Organizatora lub Obiektu.
  7. Organizator może udostępnić mapę Obiektu, w celu ułatwienia Użytkownikowi wyboru rodzaju Biletu. Organizator zastrzega, iż nie jest możliwe dokładne odwzorowanie 2 konstrukcji Obiektu za pomocą grafiki, dlatego też prezentowane mapy Obiektów należy traktować jako uproszczony, poglądowy plan. Jeżeli Organizator wprowadzi późniejsze zmiany w mapie Obiektu, w tym w szczególności w zakresie zmiany usytuowania sektorów, Organizator będzie niezwłocznie informował Uczestników, których dotyczą zmiany o przekazanych mu przez Organizatora informacjach w tym zakresie.


2 Etapy procesu zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu.

  1. Zgłoszenie:

Warunkiem zgłoszenia udziału w Szkoleniu jest:

  • Przesłanie Organizatorowi przez Zamawiającego – formularza w postaci elektronicznej, w sposób podany na stronie https://katowice2019.lubicki.pllub pocztą – wypełnionego formularza zgłoszenia lub potwierdzenie zgłoszenia w rozmowie telefonicznej z konsultantem.
  • w formularzu należy podać:
    -imię i nazwisko Uczestnika (jeśli Zamawiający nie jest uczestnikiem, należy podać dane osoby, która realnie weźmie udział w Szkoleniu)
    -adres e-mail
    -nr telefonu
    -ilości zamawianych biletów,
  • jeżeli użytkownik chce otrzymać fakturę VAT:

-nazwa firmy i dane ją identyfikujące,
-adres: ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto.

  • Składający zamówienie (Zamawiający) oświadcza, że jest upoważniony do reprezentowania Zamawiającego i złożenia zamówienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego. W przypadku braku takiego upoważnienia Organizatorowi przysługuje prawo do obciążenia osoby składającej zamówienie z wybraniem gotówkowej formy zapłaty pełnymi kosztami szkolenia jeżeli nie zostaną zachowane postanowienia z §3 ust. 1 i ust. 2.
  • weryfikacja zamówienia i zaakceptowanie warunków uczestniczenia w Szkoleniu, w tym treści Regulaminu oraz zapoznanie się informacją o przetwarzaniu danych osobowych i ewentualne wyrażenie zgód marketingowych;
  • potwierdzenie przez Zamawiającego chęci realizacji zamówienia przez wciśnięcie przycisku „ Przesłanie zgłoszenia z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoważnego przycisku. Po zaakceptowaniu warunków nabycia możliwości uczestnictwa w szkoleniu Organizator przesyła Zamawiającemu na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, potwierdzenie złożenia zamówienia i zawarcia umowy
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wpisanie przez Zamawiającego danych do Systemu lub za zmianę danych w Systemie przez Uczestnika, w szczególności danych adresowych. W przypadku, gdyby Użytkownik zauważył błąd w podanych przez siebie danych po potwierdzeniu zamówienia, powinien skontaktować się z Działem Obsługi Szkolenia.

 

  1. Wpisanie na listę uczestników:
    • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez Organizatora formularza zgłoszenia lub potwierdzenia zgłoszenia w rozmowie telefonicznej z konsultantem, Zamawiający otrzyma (za pośrednictwem: e-maila), potwierdzenie wpisania Uczestnika na listę szkolenia – Potwierdzenie uczestnictwa w Szkoleniu. Organizator przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do dokonania zapłaty (m.in. nr rachunku bankowego, tytuł wpłaty, kwotę).
    • Zawarcie wiążącej umowy o świadczenie usługi szkoleniowej następuje w momencie dokonania przez Zamawiającego wpłaty za uczestnictwo w Szkoleniu.
    • Po złożeniu zgłoszenia, jednak nie później niż 3 dni przed terminem Szkolenia, Zamawiający otrzyma “Szczegółowe informacje dotyczące uczestnictwa w Szkoleniu”, zawierające in. dane o miejscu Szkolenia, informacje organizacyjne lub inne ważne dla organizatora treści.
  2. Płatność za udział w Szkoleniu:
    • Płatności za Szkolenie można dokonywać w następujący sposób:
      • poprzez płatność przelewem na wskazany nr konta w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
      • na podstawie wystawionej przez Organizatora faktury pro forma, przesłanej przez Organizatora przed terminem Szkolenia.
      • gotówką w godzinach od 8.00 do 9.00 w dniu Szkolenia, osoby decydujące się na taką formę płatności są zobowiązane do potwierdzenia mailowego o wybranej – gotówkowej formie płatności. Zawarcie wiążącej umowy o świadczenie usługi szkoleniowej przy wyborze gotówkowej formy płatności następuje w momencie potwierdzenia mailowego przez Zamawiającego o gotówkowej formie zapłaty. Nieuregulowanie tej formy płatności nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Szkoleniu.
    • W przypadku uregulowania płatności na podstawie faktury pro forma, faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni po zaksięgowaniu wpłaty. Zamawiający upoważnia Organizatora do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez Zamawiającego lub przez osobę przez niego upoważnioną. Faktura zostanie wysłana pocztą na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
    • Dokonanie wpłaty po wcześniejszym zapisie na Szkolenie uprawnia do wejścia na Szkolenie przez cały czas jego trwania
    • W razie dokonania przelewu w przeciągu nie więcej niż 3 dni przed Szkoleniem, należy niezwłocznie przesłać do Działu Obsługi Szkolenia potwierdzenie dokonanego przelewu.
    • Kwota należności wynikająca z zamówienia winna zostać zapłacona w całości niezwłocznie po dokonaniu zamówienia, nie później niż w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
    • W przypadku wyboru przez Zamawiającego formy płatności przelewem, nieopłacenie zamówienia w terminie, zgodnie z § 2 ust. 3, pkt 3.5, zostanie uznane jako odstąpienie Użytkownika od umowy i takie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
    • W przypadku anulowania zamówienia, zgodnie z pkt 3.6 powyżej, nie ma możliwości jego przywrócenia, a jedynie jest możliwe złożenie nowego zamówienia. W takim przypadku Organizator nie może zagwarantować, że złożenie zamówienia będzie możliwe bo ilość miejsc jest ograniczona.
    • W przypadku, gdy Użytkownik chce uzyskać fakturę za dokonanie wpłaty na Szkolenie, winien w procesie składania zamówienia zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury VAT” i wypełnić prawidłowo wszystkie pola znajdujące się poniżej. Jeżeli Użytkownik nie zaznaczy pola „Proszę o wystawienie faktury VAT” może w terminie siedmiu dni od dnia dokonania płatności wystąpić ze stosownym wnioskiem na adres skrzynki elektronicznej: konferencja@lubicki.pl
    • Organizator jest uprawniony do anulowania zamówienia w sytuacji, gdy:
      • Użytkownik dokonał płatności przy użyciu kradzionych kart kredytowych;
      • Użytkownik wystawił zakupiony udział w Szkoleniu do dalszej sprzedaży;
      • Opłata nie została uiszczona w terminie określonym w § 2 ust. 3, pkt 3.5,
      • We wskazanych w § 2 ust. 3, pkt 3.9.1 do 3.9.2.przypadkach Organizator jest uprawniony do dokonania zgłoszenia zdarzenia do właściwych organów ścigania.
  1. Rabaty
    • Poniższy system rabatowy dotyczy wyłącznie szkoleń będących aktualnie w ofercie Organizatora
    • Dla osób będących słuchaczami Akademii Terapii Naturalnych Łukasza Lubickiego przysługuje zniżka w wysokości 100zł od kwoty standardowej. Słuchaczem Akademii jest osoba znajdująca się na dokumencie – wewnętrznej liście członków Akademii Terapii Naturalnych i wykazująca obecność na przynajmniej jednym z trzech ostatnich zjazdów organizowanych dla grupy do, której należy słuchacz.
    • Aby osoby będące słuchaczami uzyskały rabat w trakcie składania zamówienia powinny w miejscu na komentarz napisać informację o tym, że są z Akadmeii.
    • Organizator może przedstawić w ofertach inne rabaty, które dotyczą wybranych Szkoleń.
    • Organizator może zaproponować również rabaty terminowe. Przyznanie takiego rabatu uzależnione jest od dokonania wpłaty w terminie wyznaczonym w ofercie promocyjnej i nie wynika bezpośrednio z faktu złożenia zamówienia w odpowiedzi na ofertę promocyjną.
    • W sytuacji opisanej w pkt. 4.4 rabaty nie sumują się z rabatami udzielanymi na zgłoszenia z punktu 4.2.

3 Rezygnacja

  1. Dla ważności oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji z udziału w Szkoleniu (odstąpienie od umowy) wymagane jest zachowanie formy pisemnej i jego doręczenie do Organizatora listownie albo na adres mailowy Organizatora: konferencja@lubicki.pl (decyduje data wpływu pisma do Organizatora).
  2. Doręczenie pisemnego oświadczenia o rezygnacji z udziału w Szkoleniu w terminie 14 dni od dnia dokonania wpłaty za udział w Szkoleniu gwarantuje zwrot wpłaty za Szkolenie.
  3. Odstąpienie od Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1, nie wymaga podania przyczyny i następuje bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Uczestnika będącego konsumentem.
  4. W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z udziału w Szkoleniu w terminach późniejszych niż terminy podane w pkt. 2 rozdziału 6 lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na Szkolenie bez złożenia oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za uczestnictwo w Szkoleniu w pełnej wysokości.
  5. W przypadku braku możliwości udziału w Szkoleniu z przyczyn niezależnych od Uczestnika, Organizator dopuszcza możliwość udziału w Szkoleniu innego Uczestnika wskazanego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego innego Uczestnika Szkolenia wymaga formy pisemnej (list, e-mail).

4 Reklamacje

  1. Każdy Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Szkolenia w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia Szkolenia.
  2. Reklamacje należy przekazywać w formie pisemnej, listem poleconym lub e-mailem na adres Organizatora.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania przez Organizatora. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne będzie wymagało dodatkowych czynności wyjaśniających (konsultacje prawne, opinie zewnętrznych podmiotów) czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
  4. Powiadomienie o rozstrzygnięciu reklamacji nastąpi w formie pisemnej – listownie lub za pomocą poczty email.
  5. Reklamacje złożone po przekroczeniu terminu o którym mowa w pkt. 1 rozdziału 7 pozostaną bez rozpatrzenia.

5 Odwołanie, zmiana czasu, miejsca i programu Szkolenia.

  1. Wpłata za udział w Szkoleniu w sposób określony w Regulaminie, nie uprawnia do zwrotu pieniędzy ani do zamiany na inny, za wyjątkiem przypadku odwołania Szkolenia z równoczesnym nie wskazaniem innego terminu Szkolenia. W przypadku odwołania Szkolenia, Uczestnik będzie miał możliwość wymiany wpłaty na inny lub zwrot kwoty należności, zgodnie z postanowieniami §5.
  2. W przypadku odwołania, zmiany programu, czasu lub miejsca Szkolenia, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie. Uczestnicy będą poinformowani o tym poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej torun2018.lubicki.plDodatkowo Uczestnicy mogą otrzymać tą informację e-mailem.
  3. W celu uzyskania zwrotu pieniędzy, Użytkownik zobowiązany jest do przesłania informacji na adres e-mail: konferencja@lubicki.pl a następnie do odesłania na adres wskazany w pkt. 4 poniżej.
  4. Zwroty Biletów na odwołane Szkolenie przyjmowane są przez Organizatora w terminie do 30 dni od daty ogłoszenia odwołania Szkolenia, wyłącznie za pośrednictwem adresu: konferencja@lubicki.pl Organizator zastrzega jednakże, iż w takim przypadku dla potrzeb obliczenia terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, liczy się dzień wysłania maila
  5. Zwrot pieniędzy za zakup uczestnictwa w Szkoleniu odbędzie się przelewem lub w drodze zwrotu na kartę kredytową niezwłocznie, przy czym nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania wszystkich danych, o których mowa w pkt. 3 i 4 powyżej, w zależności od sposobu dokonania zapłaty, przy czym Uczestnik może w formularzu reklamacyjnym wskazać rachunek bankowy, na który chciałby otrzymać zwrot.

6 Odpowiedzialność

  1. Użytkownik powinien sygnalizować Organizatora o wszelkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Sytemu. Organizator nie odpowiada za czasową niedostępność Systemu, która wynika z przyczyn technicznych lub z okoliczności, na które Organizator nie ma wpływu i które znajdowały się poza kontrolą Organizatora (siła wyższa).
  1. W przypadku wyczerpania miejsc kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od planowanej daty konferencji.
  1. Jeżeli Wydarzenie zostanie zakłócone lub uniemożliwione z powodu siły wyższej rozumianej w szczególności jako pożar, przerwy w dostawie energii, powódź i inne nieprzewidziane zdarzenia lub z powodu strajków, protestów i innych podobnych zdarzeń Szkolenie może zostać przeniesione na inny termin.
  2. W przypadku odwołania Szkolenia przez Organizatora z równoczesnym nie przeniesieniem go na inny termin, Organizator zobowiązany jest do zwrotu należności z tytułu wpłaty za Szkolenie.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wysłanie potwierdzenia wpłaty za Szkolenie pod nieprawidłowy adres lub wysłanie wiadomości z informacjami dot. zamówienia lub odwołanego Szkolenia na niewłaściwy adres email, jeśli dane zostały błędnie podane przez Uczestnika.
  4. Każda ze stron jest obowiązana naprawić szkodę wyrządzoną drugiej stronie na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania jej zobowiązań, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które strona odpowiedzialności nie ponosi.
  5. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wyrządzoną drugiej stronie, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, szkodę w postaci: utraty przychodu lub zysku, utraty korzyści, utraty powiązań biznesowych, utraty zakładanych oszczędności lub utraty danych.
  6. Organizator nie odpowiada za jakiekolwiek składane przez uczestników i mówców występujących na Szkoleniu oświadczenia, zapewnienia i zobowiązania.
  7. Z uwagi na indywidualne cechy i umiejętności Uczestnika, Organizator nie udziela gwarancji w jakiejkolwiek postaci odnośnie efektów udziału Użytkownika w Szkoleniu oraz wykorzystywania przez niego materiałów w jakiejkolwiek sferze życia prywatnego lub gospodarczego.

 

7 Własność intelektualna

  1. Wszelkie prawa własności intelektualnej wykorzystywane podczas lub w związku ze Szkoleniem są i pozostają własnością Organizatora, co oznacza, że w związku z udziałem Uczestnika w Szkoleniu żadne prawa własności intelektualnej Organizatora nie są przenoszona na Uczestnika.
  2. Wszelkie materiały przekazane lub udostępnione Uczestnikowi mogą być przez niego wykorzystywane wyłącznie do użytku osobistego w celach edukacyjnych i szkoleniowych. Uczestnikowi w szczególności nie wolno powielać materiałów oraz zbywać lub przekazywać materiałów ani jakichkolwiek innych przedmiotów własności intelektualnej stanowiących własność Organizatora lub osób trzecich.
  3. Użytkownik nie jest uprawniony do rejestrowania lub utrwalania w jakikolwiek sposób przebiegu Szkolenia z wyjątkiem odręcznie sporządzanych, pisemnych notatek.

8 Oświadczenia i inne postanowienia

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu Szkolenia lub zmiany prelegenta, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.
  2. Organizatorowi, w terminie do dnia rozpoczęcia Szkolenia, przysługuje prawo do jego odwołania (odstąpienie od umowy) w szczególności w razie niemożliwości przeprowadzenia Szkolenia z przyczyn niezależnych od Organizatora, w tym zwłaszcza w przypadku nieotrzymania minimalnej liczby zgłoszeń.
  3. W przypadku odwołania Szkolenia, Organizator może zaproponować Zamawiającemu udział w Szkoleniu w innym terminie. Jeżeli Organizator nie zaproponuje innego terminu Szkolenia lub termin ten nie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego, kwota wpłacona przez Zamawiającego na konto Organizatora zostanie zwrócona najpóźniej w terminie 14 dni od planowanej daty rozpoczęcia Szkolenia, na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
  4. W przypadku odwołania Szkolenia, Zamawiającemu nie przysługuje prawo do zwrotu poniesionych kosztów przejazdu, rezerwacji hotelowych i innych kosztów, związanych z udziałem w Szkoleniu z wyjątkiem zwrotu uiszczonej na rzecz Organizatora opłaty za uczestnictwo w Szkoleniu.
  5. Na życzenie Zamawiającego możliwa jest organizacja Szkolenia zamkniętego (in-company).
  6. Organizator dopuszcza możliwość organizacji Szkoleń na zasadach odmiennych od określonych w niniejszych Ogólnych Warunkach. W takim przypadku wiążące są warunki uzgodnione z Organizatorem i Zamawiającym, a niniejsze Ogólne Warunki wiążą strony w takim zakresie, w jakim nie pozostają w sprzeczności z tymi uzgodnieniami.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie praw konsumentów.
  8. W odniesieniu do wszelkich kwestii związanych z danym zamówieniem zastosowanie ma Regulamin obowiązujący w dniu składania zamówienia.
  9. Sprzedaż szkoleń, eventów, seminariów i innych usług i towarów realizowana podczas Szkolenia regulowana będzie odrębnymi od niniejszego Regulaminu regulaminami, które udostępniane będą Uczestnikom w trakcie prowadzenia tej sprzedaży.
  10. W razie sporów z Uczestnikiem, sądem właściwym do ich rozpoznawania jest sąd powszechny właściwy na podstawie obowiązujących przepisów.
  11. Wszelkie powiadomienia i dalsza korespondencja pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem powinna być kierowana na adresy wskazane w Regulaminie i formularzu zamówienia.
  12. Stwierdzenie przez właściwy sąd nieważności niektórych postanowień Regulaminu, pozostaje bez wpływu na jej pozostałe postanowienia, które w takim przypadku pozostają w mocy.
  13. Niniejszy Regulamin w całości określa stosunek łączący Organizatora i Uczestnika. Wszelkie wcześniejsze umowy i porozumienia zawarte przez Organizatora i Uczestnika dotyczące jej przedmiotu zostają niniejszym uchylone.
  14. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego. Organizator i Uczestnik poddają wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją umowy pod jurysdykcję sądów polskich, przy czym w przypadku Uczestnika niebędącego Konsumentem sądem miejscowo wyłącznie właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  15. Użytkownik może kontaktować się z Organizatorem w sprawie Szkolenia w formie: pisemnej na adres Organizatora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  16. Użytkownik składając zamówienie z obowiązkiem zapłaty akceptuje warunki wskazane w formularzu zamówienia oraz w Regulaminie jako warunki umowy wiążącej go z Organizatorem.
  17. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik zapoznał się z treścią Regulaminu i formularza zamówienia oraz upewnił się, że ich postanowienia są dla niego zrozumiałe, kompletne i nie zawierają błędów. W razie wykrycia błędów i nieścisłości Użytkownik przed złożeniem zamówienia powinien zwrócić się do Organizatora w celu pisemnego potwierdzenia wszelkich naniesionych przez niego w Regulaminie zmian.
  18. Organizator odpowiada wyłącznie za oświadczenia woli złożone na piśmie przez upoważnionych do tego pracowników i agentów.
  19. Użytkownik oświadcza, że znany jest mu przedmiot, zakres oraz cel Szkolenia.
  20. Użytkownik będący konsumentem przyjmuje do wiadomości, że posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń związanych z umową, w tym przy pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów działającego na podstawie ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.). Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”
  21. Niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług Szkoleniowych stanowią integralną część zamówienia, zgodnie z art. 384 Kodeksu cywilnego.
  22. Niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług Szkoleniowych dotyczą usług szkoleniowych świadczonych także drogą elektroniczną.
  23. Organizator jest uprawnione do wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w każdym czasie, z tym zastrzeżeniem, że zachowane są prawa Zamawiającego wynikające z tej wersji Ogólnych Warunków, które obowiązywały w chwili otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia złożenia zamówienia.
  24. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z niniejszymi warunkami sprzedaży, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Szkolenia: Biuro Obsługi Fundacja „Zielone Terapie – Naturalne Terapie” z siedzibą w Kazimierzu Dolnym, przy ul. Krakowskiej 6B, (kod poczt. 24-120) e-mail: konferencja@lubicki.plTel: 884883066. Niniejsze Warunki sprzedaży nie znajdują zastosowania do Konsumentów.

 

Share This